sabato 30 gennaio 2010

VIDEO

Franco Battiato e Giuni Russo poesia siciliana da Passoscuro


Duminica jurnata di sciroccu

Fora nan si pò stari

Pi ffari un pocu ‘i friscu

Mettu ‘a finestra a vanedduzza

E mi vaju a ripusari

Ah! Ah! ‘A stissa aria ca so putenza strogghi ‘u mo pinzeri

Ah! Ah! ‘U cori vola s’all’umbra pigghi forma e ti prisenti

nan pozzu ripusari.

‘U suli ora trasi dintr’o mari

e fannu l’amuri

‘un c’è cosa cchiù granni

tu si la vera surgenti chi sazia i sentimenti

Ah! Ah! ‘A stissa aria ca so calura crisci e mi turmenta

Ah! Ah! ‘U cori vola sintennu sbrizzi d’acqua di funtana

‘ndo mo’ jardineddu mi piaci stari sula.

Ah! Ah! ‘A stissa aria ca so calura crisci e mi tormenta

Ah! Ah! ‘U cori vola sintennu sbrizzi d’acqua di funtana

‘ndo mo jardineddu mi piaci stari sulu mi piaci stari sula

Nessun commento: